ЧОМУ СВІТОВЕ ПРАВОСЛАВ'Я НЕ ВИЗНАЄ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ?

исторические моменты подтвержденные фактами

ЧОМУ СВІТОВЕ ПРАВОСЛАВ'Я НЕ ВИЗНАЄ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТУ?

Сообщение о.Владимир » 02 дек 2011, 02:09

«Ворог винайшов єресі і розколи, щоб зруйнувати віру, спаплюжити істину, розірвати єдність. Служителі єресі пропагандують віроломство під виглядом віри, антихриста під іменем Христа і, прикриваючи неправду правдоподібністю, витонченою хитрістю, затуманюють істину. — «Якої дотримується єдності, яку любов береже, або про яку любов мріє той, хто, підкорившись пориву розбрату, розсікає Церкву, руйнує віру, обурює світ, викорінює любов, опоганює Таїнство? СВ.КІПРІЯН КАРФАГЕНСЬКИЙ

Сьогодні нецерковні люди дивуються: «чому немає єдності серед православних на Україні і чому у нас немає своєї незалежної церкви»? Цими питаннями вони виявляють або свою некомпетентність в тих питаннях, про які хочуть висловити свою думку, або свою предвзятість до Православної Церкви. Такі люди не можуть відповісти на питання: «Скільки в нашій церкві є таїнств?» — а тим більше щось розказати про те чи інше таїнство, але беруться судити церковну ієрархію. Свої думки вони формують під впливом засобів масової інформації і не хочуть заглянути у «Закон божий», а священнослужителів звинувачують у політиці. Тому спершу нагадаємо про Православні таїнства, без чого будь-які пояснення стануть незрозумілими.

Таїнства хрещення, миропомазання, причастя, покаяння та єлеосвячення стосуються життя кожного християнина. Крім них, встановлені ще два таїнства, якими благословляється вступ на особливий життєвий шлях. Таїнство священства здійснюється над людиною, котра стає священнослужителем і дістає особливу благодать для того, щоб відправляти богослужіння і таїнства для інших людей.

Священнослужителі бувають трьох ступенів. Найвищий ступінь — єпископи, котрі є наступниками апостолів, керують церквами і можуть здійснювати всі Таїнства. Залежно від того, яке місце він займає і яким округом керує, єпископ може бути — єпископом, архієпископом, митрополитом або патріархом, але все це є різні назви того ж сану єпископа.

Другий ступінь священства — це священик, котрий може здійснювати всі Таїнства, крім священства.

Молодший ступінь священства — це диякон, котрий сам Таїнств відправляти не може, а допомагає священикові під час їх здійснення.

Під час таїнства священства єпископ, за Літургією, покладає руки на голову того, кого посвячує, і читає особливу молитву, потім того, кого висвячують, одягають в одяг, належний його сану. Священнослужителі віддають усе своє життя служінню Богові та людям, вони дістали благодать через апостолів від Самого Господа нашого Іісуса Христа, і ми завжди повинні ставитися до них з особливою любов'ю та повагою.

Слід застерегти християн від так званих «православних церков»: «Київського патріархату» та «Української автокефальної православної церкви». Першою була заснована «автокефальна церква» 1 жовтня 1921 р. у соборі Святої Софії в Києві. Незважаючи на запрошення ініціаторів, жодний православний єпископ не з'являвся на цей «всеукраїнський собор». Присутніми були тільки ЗО священиків, 12 дияконів та миряни. Тоді вони, щоб заснувати «незалежну від Москви» УАПЦ, вирішили відмовитися від святих канонів Православної Церкви. Згідно 1 правила Святих Апостолів «єпископа да поставляють два або три єпископа». Першого ж «митрополита» УАПЦ Василя Липківського «висвятили» священики, а він відразу «рукоположив» ще двох єпископів. Тому народ став називати їх «самосвятами». Таких «єпископів» до 1926р. налічувалося вже 28, але коли почалися сталінські репресії, то деякі з них перейшли до «обновленців», деякі — на світську роботу, деякі втекли за кордон. Одним із тих «самосвятів» був Мстислав (Скрипник), єпископ УАПЦ із США.

В 1989 р. «автокефальна церква»відновилася в Україні і ЗО жовтня УАПЦ обрали Мстислава Скрипника своїм зверхником, а 19 жовтня 1990 р. його зробили «патріархом» УАПЦ.

Пан Денисенко в своїх інтерв'ю за останній час різним ЗМІ постійно нагадує, що його структура повністю тотожна з УАПЦ і між ними немає ніякої різниці, немає ніяких проблем канонічного порядку, які б їх розділяли. Дійсно, його псевдоцерква, а точніше політичне угрупування і УАПЦ як близнюки-брати: обидві виникли з грубим порушенням віковічних церковних традицій і установ, а тому церквами можуть називатися хіба що умовно. Усе це колишній митрополит Київський добре знає, і сьогодні він має усвідомлювати, що насправді являють собою він та його організація.
svandrej.at.ua/news/chomu_svitove_pravoslav_ja_ne_viznae_kijivskogo_patriarkhatu/2011-12-02-170


(...активные ссылки на свой ресурс - лишнее! Пишите там или тут без редиректов (перенаправлений), и не создавайте множества одинаковых тем. При цитировании, текст автора можно оставить краткой цитатой, без нагромождений. Игнор просьбы - перевод в РО (рид онли).)
Admin
о.Владимир
 
Сообщений: 198
Зарегистрирован: 25 ноя 2011, 12:46

Re: ЧОМУ СВІТОВЕ ПРАВОСЛАВ'Я НЕ ВИЗНАЄ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТ

Сообщение Бабенко Юрій » 05 дек 2011, 21:39

Насправді проблему Київського Патріархату вирішити цілко можливо, просто надавши автокефалію українській церкві Московського Патріархату. І це варто зробити хоча б для того, щоб привести до спасіння якщо не всих, то принаймні значну частину "заблудших" з К. П.(якщо ви їх щиро жалієте). Принаймні совість у вас була б чистою. Одразу вляглися б русофобські настрої у таких невігласів як Бабенко. І якщо після цього К.П. не пішов би на зближення з колишнім М. П., я цього не зрозумів би. Невже краще мати неприятелів у своїй хаті, аніж щирих друзів посусідству? Та очікувати такого розвитку подій не доводиться, а все політика. А жаль, мені хотілося б вас любити, а не дивитись на вас з великою підозрою.
Бабенко Юрій
 
Сообщений: 577
Зарегистрирован: 28 ноя 2011, 21:13


Re: ЧОМУ СВІТОВЕ ПРАВОСЛАВ'Я НЕ ВИЗНАЄ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТ

Сообщение Бабенко Юрій » 06 дек 2011, 20:43

Боюсь, що М.П. одержить автокефалію дуже не скоро, якщо одержить її взагалі.
Бабенко Юрій
 
Сообщений: 577
Зарегистрирован: 28 ноя 2011, 21:13


Re: Историко-богословское обоснование практики перекрещивани

Сообщение о.Владимир » 07 дек 2011, 01:57

Теперь несколько слов об общих богословских положениях, имеющих отношение к вопросу перекрещивания еретиков и раскольников в древней и современной Церкви. «Имеющие уши, да слышит» и разумеют.

1) Догматической аксиомой является онтологическое единство и единственность Церкви Христовой. Библейской истиной является и то, что основанная Христом Церковь, по дару Святого Духа, пребывающего в Ней, есть Столп и утверждение Истины. Она – кафолична, соборна по своей природе.

Только Она, Святая Кафолическая Православная Церковь вправе и может самоотождествить Себя с местным религиозным сообществом; только Она может узнать в нем Свою, начавшуюся от святых Апостолов Христовых священную цепь епископских рукоположений (хиротоний) – видимое свидетельство непрерывности Её исторического бытия; только Она, Кафолическая Церковь Христова, способна безошибочно распознать в нём (местном религиозном обществе) действие Духа Святого, ниспосланного Ей Отцом небесным в день Пятидесятницы, и только Она может признать или не признать местное религиозное общество Своей кафолической частью. Таковое таинственное богопромыслительное «узнавательное» свойство Церкви зиждется не на человеческом произволении, а на божественной харизме Церкви, на Её евангельской миссии собирательства всех расточенных во Христа. Ибо Сама Церковь мистически и есть Тело Христово.

Ключ к познанию истинной кафоличности (по)местной Церкви находится в евхаристической области бытия Церкви Христовой. Каждая местная церковная община, независимо от её величины, познаёт своё кафоличество, исповедуя ту же веру и совершая те же церковные таинства, которые содержит Вселенская Кафолическая Православная Церковь; каждая местная Церковь подтверждает свою кафоличность участием её иерархии в соборном литургисании с иерархией единой Семьи Кафолической Поместных Церквей-сестёр у престола Божия. Ибо, кафолический епископ там, где кафолическая Церковь, а где кафолическая Церковь, там и кафолический епископ, учат древние Отцы Церкви.

Наличием именно этого видимого «знака православного качества» - литургисанием с кафолическим православным епископатом Поместных Церквей - и не может похвалиться ни филаретовский «епископ» Евстратий Заря, ни его лжепатриарх Филарет, ни иной им подобный церковный раскольник на Украине. Ибо именно Божественная Литургия, соборно совершаемая кафолической иерархией Церкви, есть видимое мерило каноничности местной Церкви, какой бы статус и размер она не имела (епархия, митрополия, патриархат и др.).

Совместное служение Евхаристии иерархией местных Церквей есть не только священный символ внешнего единства, но и самоё исполнение кафолического пребывания всякой местной Церкви в Полноте Кафолической Вселенской Церкви Христовой. Ибо, согласно боговдохновенному учению Святых Отцов, «там, где истинная Евхаристия, там и истинная Церковь, а где истинная Церковь, там и истинная Евхаристия». Все иные человеческие измерения «истинности» Церкви, как то: политические, культурные, языковые, этнические, географические и т.д. не имеют отношения к установлению «законности» или «незаконности» любой канонической структуры единой Кафолической Православной Церкви во всех странах и на всех континентах.

УПЦ-КП не числится в диптихе (списке) канонических Поместных Православных Церквей В раскольнической идиоматической УПЦ-КП все канонические Поместные Православные Церкви не узнают Свою «единокровную» евхаристическую, кафолическую сестру, ибо её «православие», отнюдь не формально исповедуемая ею доктрина, а самая кафолическая, а значит и онтологическая суть, увы, ущербны.
Остальное можно почитать здесьhttp://svandrej.at.ua/news/istoriko_bogoslovskoe_obosnovanie_praktiki_perekreshhivanija_raskolnikov_filaretovcev_na_primerakh_drevnej_pravoslavnoj_cerkvi/2011-12-07-176
о.Владимир
 
Сообщений: 198
Зарегистрирован: 25 ноя 2011, 12:46

Re: ЧОМУ СВІТОВЕ ПРАВОСЛАВ'Я НЕ ВИЗНАЄ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТ

Сообщение NEMO » 07 дек 2011, 06:51

..навіщо провокувати проти себе?
..ви це робите навмисно?
..навіть якщо ваші аргументи вагомі, а оточуюче середовище гнітить, змініть місце перебування на більш до Вас лояльне!

..жодного натяка притензій про ближчерозсташованих до вас сектантів, чому?
..дуже однобока і вкрай заангажована подача матеріалу стає неприємним по суті. Хоча теми підіймаються важливі...
..прохання не сіяти ворожнечу, серед парафіян та інших, а створити всі умови для співіснування.

..маєте свій ресурс - пишіть там і надалі, що заманеться, а тут дотримуйтесь правил..
..при відсутності розуміння наданного Вам прохання, буде вжито заходів, про що вже попереджувалось..
Аватар пользователя
NEMO
Site Admin
 
Сообщений: 1123
Зарегистрирован: 14 мар 2011, 17:12

Re: ЧОМУ СВІТОВЕ ПРАВОСЛАВ'Я НЕ ВИЗНАЄ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТ

Сообщение motttv » 07 дек 2011, 16:32

Красная шапочка на самом деле не красная а серая, она просто носит шкуру волка мясом наружу. Этим думаю все сказано относительно димагогии о Русской Церкви. Того любить а того не любить... Любить нужно ВСЕХ... Бог Один на все религии и доказывать правоту "Высокости" Русской - это по моему религия фанатична практике... А где тогда вера в спасение? А если негр прийдет молиться в Вашу, Русскую церковь, Вы что скажите уйди "черный" ты даже не наш по цвету????
motttv
 
Сообщений: 62
Зарегистрирован: 01 апр 2011, 11:39

Re: ЧОМУ СВІТОВЕ ПРАВОСЛАВ'Я НЕ ВИЗНАЄ КИЇВСЬКОГО ПАТРІАРХАТ

Сообщение о.Владимир » 07 дек 2011, 16:39

Последний раз редактировалось о.Владимир 07 дек 2011, 21:49, всего редактировалось 1 раз.
о.Владимир
 
Сообщений: 198
Зарегистрирован: 25 ноя 2011, 12:46


След.

Вернуться в история&факты

Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8

cron