28.05.2014 у приміщенні Борівського БК відбулися збори громади, де головним було питання про стан доріг селища, та пошук рішень. Додатково обговорили поточні різноманітні питання. Подробиці на відео.
http://borova.org/zbori-gromadi/
..особисто зрозумів не все сказане на зустрічі, але спробую щось викласти, як воно дійшло..
..перелік причин, що призвели до цього всім відомий, їх було оголошено неодноразово, а от які шляхи подолання проблем, зрозуміло було не завжди..
1. чекати виділення коштів з бюджету
2. знайти мецената (спонсора) і за його кошти вирішити цю проблему
3. спробувати гуртом назбирати кошти та провести поточний ремонт доріг
..найреальніший пункт 3, бо 1 і 2 так і не втілились, а час іде. Ремонт автівок стає все дорожчим, компенсувати за ремонт та стан доріг нікому, тому всі водії розуміють необхідність полагодження дорожнього покриття. Виникло питання, як зібрати кошти і скільки їх потрібно..
..після консультації з майстром, стало зрозуміло основний критерій ямкового ремонту асфальту:
1. оптимальний добовий мінімум, це 10 тонн асфальту, що бригада може викласти за зміну. Наша бригада.
2. примірна (заявлена) вартість 10 тонн асфальту на виробництві - 9600 грн. Округлимо до 10000 грн.
3. вартість усіх підготовчих робіт (вирізка штроб, чистка, смоління), а також доставка (вантажівкою) та вивантаження і утрамбування суміші (вібропресом), складають фактичну вартість "сировини" - асфальту, тобто ще 10000 грн.
4. разом всі роботи і матеріали, під ключ, стануть у 20000 грн за 10 тонн асфальту вкладених в ремонтні ямки.
5. розмір ямок, іх глибина та періодичність, зумовить "розход" сировини. Може вистачить на 1 км дороги, а може і на 100 м. (Як приклад, ремонт минулого року по вул.Київська, від стелли до стелли, витратили рівно 10 тонн асфальту)
6. за виконанням робіт та іх якістю, стежитимуть відповідальні представники громади...
..варіанти збору коштів "на ремонт шляхів":
1. благодійні внески в імпровізовану "карнавку", що розміщено в зручному місці, під охороною, від усіх бажаючих. (таким чином, свого часу, за тиждень було зібрано приблизно 8000 грн.). Бажано вести підрахунок сум та виконувати записи благодійників...
2. створити стікер-наліпку на лобове шкло авто, невеличкого розміру і різного кошторису, яке може мати копійчану собівартість, але обміняно на конкретну благодійну сумму. Кожен може приліпити на своє авто той стікер, і всі будуть розуміти, хто і на що потратив. Цей варіант реальний, лише вимагає попередніх витрат на виготовлення поліграфії..
3. зобов"зати всіх власників транспортних засобів, що мешкають у селищі, створити власну спілку (за прикладом "спілки рибалок"), з річним абонементом (наприклад у 300 грн.) на одне авто до 2,5т. і... стікери, особистий квиток представника спілки, списки, то що...
4. власників грузового (понад 3,5 т.) транспорту, можливо підключити до рішення питання за іншою ціною..
..можливо є ще варанти, ці записані, що озвучено було під час обговорень в різних місцях. Платити кошти на ремонт згодилися майже всі, але треба результат...
..в кого які є ще думки та шляхи вирішення проблемми?