Страница 1 из 3

про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 28 май 2014, 20:24
NEMO
28.05.2014 у приміщенні Борівського БК відбулися збори громади, де головним було питання про стан доріг селища, та пошук рішень. Додатково обговорили поточні різноманітні питання. Подробиці на відео.
http://borova.org/zbori-gromadi/

..особисто зрозумів не все сказане на зустрічі, але спробую щось викласти, як воно дійшло..
..перелік причин, що призвели до цього всім відомий, їх було оголошено неодноразово, а от які шляхи подолання проблем, зрозуміло було не завжди..

1. чекати виділення коштів з бюджету
2. знайти мецената (спонсора) і за його кошти вирішити цю проблему
3. спробувати гуртом назбирати кошти та провести поточний ремонт доріг

..найреальніший пункт 3, бо 1 і 2 так і не втілились, а час іде. Ремонт автівок стає все дорожчим, компенсувати за ремонт та стан доріг нікому, тому всі водії розуміють необхідність полагодження дорожнього покриття. Виникло питання, як зібрати кошти і скільки їх потрібно..

..після консультації з майстром, стало зрозуміло основний критерій ямкового ремонту асфальту:
1. оптимальний добовий мінімум, це 10 тонн асфальту, що бригада може викласти за зміну. Наша бригада.
2. примірна (заявлена) вартість 10 тонн асфальту на виробництві - 9600 грн. Округлимо до 10000 грн.
3. вартість усіх підготовчих робіт (вирізка штроб, чистка, смоління), а також доставка (вантажівкою) та вивантаження і утрамбування суміші (вібропресом), складають фактичну вартість "сировини" - асфальту, тобто ще 10000 грн.
4. разом всі роботи і матеріали, під ключ, стануть у 20000 грн за 10 тонн асфальту вкладених в ремонтні ямки.
5. розмір ямок, іх глибина та періодичність, зумовить "розход" сировини. Може вистачить на 1 км дороги, а може і на 100 м. (Як приклад, ремонт минулого року по вул.Київська, від стелли до стелли, витратили рівно 10 тонн асфальту)
6. за виконанням робіт та іх якістю, стежитимуть відповідальні представники громади...

..варіанти збору коштів "на ремонт шляхів":
1. благодійні внески в імпровізовану "карнавку", що розміщено в зручному місці, під охороною, від усіх бажаючих. (таким чином, свого часу, за тиждень було зібрано приблизно 8000 грн.). Бажано вести підрахунок сум та виконувати записи благодійників...
2. створити стікер-наліпку на лобове шкло авто, невеличкого розміру і різного кошторису, яке може мати копійчану собівартість, але обміняно на конкретну благодійну сумму. Кожен може приліпити на своє авто той стікер, і всі будуть розуміти, хто і на що потратив. Цей варіант реальний, лише вимагає попередніх витрат на виготовлення поліграфії..
3. зобов"зати всіх власників транспортних засобів, що мешкають у селищі, створити власну спілку (за прикладом "спілки рибалок"), з річним абонементом (наприклад у 300 грн.) на одне авто до 2,5т. і... стікери, особистий квиток представника спілки, списки, то що...
4. власників грузового (понад 3,5 т.) транспорту, можливо підключити до рішення питання за іншою ціною..

..можливо є ще варанти, ці записані, що озвучено було під час обговорень в різних місцях. Платити кошти на ремонт згодилися майже всі, але треба результат...

..в кого які є ще думки та шляхи вирішення проблемми?

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 29 май 2014, 07:39
lima
Согласен перечислить деньги на карту, с последующим размещение выписки по ней, а после укладки опубликовать финотчет по расходу собранных денег.
Вступать в сообщества не хочу.
Предложение. Наконец взять под контроль таксистов. Как минимум снизить их тарифы. Сколько сейчас стоит проезд? когда был без машины офигевал по тихому.

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 29 май 2014, 13:28
Vpansyuk
Зі спілкой марна ідея.
Є три автомобіліста. У першого легковик, на якому він віїджає з двору тільки на виходні дні. У другого теж легковик на якому він їздить кожен день. У третього взагалі службова вантажівка,на якій йому дозволяють їздити додому. Припускаємо, що вони в спілці де вони роблять внески, перших два водія платять однаково, а третій трохи більше. Через скільки часу, перший водій скаже - я виїжджаю чотири рази з двору на місяць, хай он другий платить, всеодно він їздить кожен день....
Думаю найкраще було, як був в податковому законодавстві якись закон, що певній відсоток з податків підприємств, залишається в бюджеті селеща, міста, витрачається на потреби, після обговорення громадою. Нам потрібен ремонт доріг чи може закупити лампи для вуличних ліхтарів.Зібралися, вирішили та зустрілися.
Цеб було б найкраще

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 29 май 2014, 15:11
NEMO

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 29 май 2014, 20:30
Vpansyuk
Припускаємо, що гроші є, залишається закупити асфальт та зробити дороги. Хто буде контролювати тих осіб, які займуться організаційним питанням (закупівля асфальту, договір та ціни за роботу, і т.д.),щоб усе було чесно та прозоро. та ні в кого не виникло бажання якись відсоток покласти собі у кишеню? Яка комісія буде вирішувати де потрібен ремонт в першу чергу? На Фастівській, чи на Пушкінській? Чи можливо, так як я член цієї комісії, то біля мого двору?
Ми всі бачимо як та скільки часу ремонтують у нас на одеській трассі міст через Стугну, скільки там ремонтують пішохідний міст на Боярці. Повирубували дерева біля мотивиліського повороту. Як на мене то просто відмивають гроші...
Вибачаюсь за свій скиптицизм. Але такі питання краще вирішувати зразу. Та мати на них відповіді.

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 29 май 2014, 21:03
NEMO

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 29 май 2014, 21:31
Vpansyuk
А початок Фастівської забули. Тай навіщо там асфальт?

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 29 май 2014, 21:45
Vpansyuk

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 30 май 2014, 07:28
Vetal
Ідея хороша, але як писалось вище, виникне багато проблем типу "а мене це не цікавить", "а мій сусід більше їздить, нехай і платить"... Та й ризик що частина коштів піде комусь на лапу, дуже великий, так як з будь-яким виконавцем цієї роботи можна "домовитись". Так само як і в Спілкі рибалок, купили тонну, а в документах записали дві тонни... Звісно, "не пойман не вор", але ж все таки...

А взагалі, в нашому селищі водіїв багато, і якщо розділити вартість кап-ремонту доріг на всіх, то вийде досить підйомна сума для кожного. Ремонт ходової мабуть дорожче обійдеться. Так можна потроху і до другорядних доріг добратись...

Re: про дороги в селі..

СообщениеДобавлено: 30 май 2014, 11:19
Артем
Може існує сенс один раз зробити нормальну довговічну дорогу, замість постійного щорічного ремонту?